dimecres, de novembre 15, 2006

La propaganda que ve (II)

El Boletín d'aquesta setmana entrevista José María Mas Millet, president de Televisión Popular del Mediterráneo, que serà un dels dos canals autonòmics de televisió privada que apareixeran amb la TDT. L'altre serà el de Las Provincias...

Amb un nom de reminiscències tan populars, el capital d'aquesta tele està format pels següents accionistes: l'Arquebisbat de Sogorb-Castelló (10 per cent), l'Obispat d'Oriola (10 per cent), Iniciativas Audiovisuales-Grupo Cope (30 per cent) i TPL Cartera de Medios Audiovisuales (40 per cent). Aquesta darrera és una societat creada ad hoc que té al mateix Mas Millet com a únic accionista. Tot i això, l'home, que sap tant de gestió televisiva com pot saber-ne un advocat, assegura voler incorporar-hi "empresarios y profesionales de esta Comunidad que estén dispuestos a ello y que compartan plenamente y sin fisuras nuestro modelo de televisión".

I quin és el model de televisió plantejat? "Valenciana, entretenida, amena, cercana, que transmita optimismo y que sea eminentemente de carácter familiar, haciéndonos eco del mensaje que nos dejó Benedicto XVI en su visita a Valencia de que la família sí que importa".

Això fa por, molta por...