divendres, de gener 19, 2007

Expulsió a Rajoy

"Bé, entre xarra que te xarra hem arribat a la conclussió que políticament tot seria més fàcil si el Parlament espanyol fos com un Gran Hermano. I he ficat l’exemple de la darrera edició d’eixe programa, no patiu que no faré com Blair.

M’explique, estava mirant la tele i vaig escoltar un èsser que parlava d’una manera de, i a, les dones que em vaig indignar de tal manera....Vaig agafar el telèfon ràpidament per ficar: EXPULSIÓN PULPILLO i ho vaig enviar al 7777 (o a no se quin número, no ho recorde), però vamos, d’eixe estil.

Doncs mirant l’altre dia a Rajoy al Parlament espanyol em van entrar unes ganes de poder fer-lo fora amb un simple sms! Us imagineu a la xica que ix al costat de la pantalla de la TVE2 parlant el llenguatge dels signes fent l’anunci d’expulsión Rajoy al 7777???"

Vist al bloc de Sara Gómez.